Η Επιτροπή την οποία όρισε η κοινή σύσκεψη, που έγινε στην Αθήνα από την Αδελφότητα Καρυστίων της Αθήνας, στις 31 Ιανουαρίου 1979 , για τον αγώνα των Καρυστινών κατά της μελετωμένης εγκαταστάσεως πυρηνικού εργοστασίου στο ποτάμι του Πλατανιστού Καρύστου, αποτελουμένη από τους :
1. Δήμαρχο Καρύστου Δημήτριο Χατζηνικολή.
2. Τέως Δήμαρχο Καρύστου Αυγουστίνο Σαραβάνο
3. Εκπρόσωπο της μειοψηφίας του του Δήμου Καρύστου Θεόδωρο Καρύκα
4. Πρόεδρο της Αδελφότητος Καρυστίων της Αθήνας Γεώργιο Μπουρνιά
5. Πρόεδρο της Κοινότητας Μαρμαρίου Αντώνιο Ζαφείρη
6. Πρόεδρο της Κοινότητος Νέων Στύρων Χρήστο Τσαπέπα
7. Πρόεδρο της Κοινότητας Στύρων Νικόλαο Παλυβό
8. Πρόεδρο Συλλόγου Προστασίας Περιβάλλοντος Καρύστου Γεώργιο Τσολάκη
9. Πρόεδρο Εμπορικού Συλλόγου Καρύστου Παναγιώτη Μυλωνά
10. Πρόεδρο του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Μαρμαρίου Αντώνη Μπάκωση
11 . Πρόεδρο Πανευβοικής Ομοσπονδίας Γεώργιο Γκίκα
12. Πρόεδρο Γιοκαλείου Ιδρύματος Καρύστου Πολυχρόνη Σαραβάνου
13. Πρόεδρο Συλλόγου Καλλιανιωτών Αθήνας Παναγιώτη Βλάχο
14. Πρόεδρο Συλλόγου Πλατανιστιωτών Αθήνας Βασίλειο Παρασκευά και
15. Πρόεδρο Συλλόγου Καβοντόρου Αθήνας Ιωάννη Παρασκευά
και τα μέλη της Συντονιστικής αυτής Επιτροπής, που συνεδρίασαν στις 18 Απριλίου 1979 στο Δημαρχείο Καρύστου
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ
Να κλιμακώσουν τον δίκαιο αγώνα του Καρυστινού λαού κατά του πυρηνικού εργαστασίου, η κατασκευή του οποίου στο Ποτάμι του Πλατανιστού της Καρύστου αποτελεί τρομερό κίνδυνο για την ύπαρξη αυτής ταύτης της Χώρας μας.
Για τον σκοπό αυτό θα πραγματοποιηθεί μια έντονη διαμαρτυρία με την συμμετοχή της Αττικής των Κυκλάδων και της Εύβοιας.
Η Διαμαρτυρία θα πραγματοποιηθεί στις 20 Μαίου 1979, ημέρα Κυριακή και ώρα 11 π.μ στον Κινηματογράφο Λούση στην Χαλκίδα.
Για τον σκοπό αυτό καλούν όλο τον Ευβοικό λαό ,τον λαό της Αθήνας του λεκανοπεδίου της Αττικής και των Κυκλάδων και κάθε παράγοντα της ζωής του τόπου μας, να συμπαρασταθεί στο δίκαιο αίτημα των Καρυστινών, που είναι και αξίωση όλου του λαού.
Από κάθε γωνιά της Ευβοικής γής, όλου του γύρω χώρου, του λεκανοπεδίου της Αττικής και των Κυκλάδων νήσων, πρέπει να έρθει κόσμος στην εκδήλωση.
Να μη λείψει κανένας. Την αξίωση που έχει πολλές φορές προβάλει η Κάρυστος θα πρέπει να διατρανώσουμε όλοι μαζί.
Ιδιαίτερα στους Δημάρχους και Προέδρους των Κοινοτήτων του λεκανοπεδίου της Αττικής, των Κυκλάδων και της Εύβοιας, που θίγονται άμεσα από μια τέτοια εγκατάσταση πυρηνικού αντιδραστήρα την Νότια Εύβοια καθώς και στα προεδρεία των Συλλόγων, Σωματείων και Συνεταιρισμών, των πιο πάνω περιοχών, κάνουμε έκκληση να κινητοποιήσουν όλους τους κατοίκους και να παραυρεθούν στη συγκέντρωση που θα γίνει στη Χαλκίδα στις 20 Μαίου 1979.
Στην εκδήλωση αυτή καλούμε και Σας, όπως καλούμε και κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο παράγοντα του τόπου μας και παρακαλούμε να συμπαρασταθείτε στο δίκαιο αίτημα του Καρυστινού λαού.
ΟΧΙ ΤΟ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΤΟΥ ΠΛΑΤΑΝΙΣΤΟΎ ΚΑΡΥΣΤΟΥ
Για την Επιτροπή Αγώνος
Ο Δήμαρχος Καρυστίων
ΔΗΜ. ΖΑΧ.ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου