Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Δημοτικό συμβούλιο για το Χωροταξικό- "Δεν χρειάζονται τα σόου"

 

Χτες το βράδυ Κυριακής, παρακολούθησα το ΔΣ όπου έγινε μέσω zoom και από λογαριασμό που είχε πρόσκληση. 

Τι είδα λοιπόν και τι άκουσα. https://www.facebook.com/reel/866661633161369

Μια συνεδρίαση με πολλές απουσίες. Ο Δήμαρχος ήταν σε ένα γραφείο με Αντιδημάρχους και τον Γενικό Γραμματέα του δήμου και οι υπόλοιποι στις οθόνες. . Και εγώ ως κοινό, ήμουν μαζί με άλλους δύο. Επομένως η συνεδρίαση ήταν ...κατά τόπους διαδικτυακό ,σαν να είμαστε τσακωμένοι. Ο Δημήτρης Παρασκευάς πήρε τον λόγο, είπε ότι είπε, έκανε την τοποθέτηση του, μας χαιρέτησε και έφυγε μέσα από μια μαύρη οθόνη. Όπως είπε ο Βαγγέλης Σφυρίδης, αυτό πρέπει να σταματήσει και να παίρνουν κανονικά απουσίες μιας και υπάρχουν σύμβουλοι που δεν έχουν πατήσει , η έχουν να μπουν σε ζουμ, πολλούς μήνες. 

Υποτίθεται ότι γίνεται ανακαίνιση στην αίθουσα στα Καλύβια η οποία κάποια στιγμή θα τελειώσει..Τώρα το πότε, ίσως και στο τέλος της θητείας .

Απορώ με τους δημοτικούς συμβούλους πως καταδέχονται να υποβιβάζεται ο ρόλος τους τόσο πολύ και να δέχονται τέτοια απαξίωση του δημοτικού συμβουλίου.

Προχωρώντας τώρα στην συνεδρίαση για το Χωροταξικό, η μόνη παροιμία που ταιριάζει είναι αυτή που έχω βάλει στον τίτλο . Ρώτησε ο Σφυρίδης Τι γίνεται εδώ ? Δεν φαίνεται κάποια κίνηση, αλλού γίνεται χαμός. Ας πούμε στην Άνδρο, έγινε ανοικτό δημοτικό συμβούλιο, με κόσμο φορείς κλπ..εμείς τι κάνουμε? Ο Δήμαρχος του είπε ότι έχουμε μιλήσει παντού, έχει κάνει παρεμβάσεις πιο πολλές από τον οποιονδήποτε στην Ελλάδα και δεν χρειάζεται το σόου.

Μάλιστα...το σόου. Δηλαδή τα ανοιχτά συμβούλια με τους πολίτες ,συλλόγους, φορείς, είναι σόου .Ακολουθώντας την ίδια λογική, οι διαμαρτυρίες για το Νοσοκομείο, οι πορεία στην Χαλκίδα για το σχολείο, κλπ είναι σόου. Οι μαζικές κινητοποιήσεις για το πυρηνικό είναι σόου. Έπρεπε να μείνουμε στα έγγραφα και στις τοποθετήσεις με το σεις και με το σας στα επίσημα όργανα. Αν ακολουθήσουμε ακόμα πιο πέρα αυτήν την λογική, δεν χρειάζεται το σόου της προεκλογικής περιόδου. Τι νόημα έχει να μαζεύονται στα εκλογικά κέντρα και να γίνεται σόου με το ποιος έχει τον ποιο πολύ κόσμο. Ας τους στείλουν μια επιστολή να λένε το πρόγραμμα τους και ο κάθε ένας να πηγαίνει απλά να ψηφίζει. Δεν χρειάζονται τα προεκλογικά σόου στο τικ τοκ και στο φέις μπουκ. Ο κόσμος έχει μάτια και βλέπει, έτσι δεν είναι? Η ,τα σόου είναι καλά και άγια και κατακριτέα μόνο όταν πρόκειται να στεναχωρήσουμε τους χορηγούς μας?

Με αυτή την τακτική έχουμε μαζέψει 528 ήδη σε λειτουργία , έχουμε 195 με άδεια παραγωγού και 68 υπό αξιολόγηση και με το νέο χωροταξικό θα είναι πολλές περισσότερες.

Έχουμε εγκαταστάσεις για τις μπαταρίες αιολικών που καταστρέφουν τους μελισσοκόμους και μπαζώνουν ρέματα στον Άγιο Μάμμα, έχουμε στον κάμπο  έχουμε στο βουνό, και τώρα έχουμε ΚΑΙ το άνοιγμα της κουβέντας για το πυρηνικό. 

Παρόλα αυτά, ακόμα δεν έχει αντιληφθεί ο δήμαρχος ότι η τακτική του είναι λειψή και ανεπαρκής . Είναι αυτό που λέει η παροιμία, Με τον ήλιο τα βάζω, με τον ήλιο τα βγάζω , τι έχουν τα έρμα και ψωφάνε..?

Είναι κρίμα, πολύ κρίμα που δεν είναι ζωντανή αναμετάδοση τα δημοτικά συμβούλια γιατί έγιναν πολύ ενδιαφέρουσες εισηγήσεις από την κ.Τούρλα και την κ.Χάνου επίσης .

Όταν έκλεισαν οι οθόνες, αισθανόμουν ντροπή και θλίψη...Κρίμα.










Η παροιμία είναι «Με τον ήλιο τα βάζω, με τον ήλιο τα βγάζω, τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε;». Περιγράφει καταστάσεις όπου κάποιος κάνει λάθος ενέργειες, αλλά απορεί γιατί αποτυγχάνει. Σύμφωνα με την Μηχανή του Χρόνου, η φράση αναφέρεται σε βοσκό που κρατούσε τα ζώα του κλεισμένα με το φως της ημέρας, με αποτέλεσμα να αρρωσταίνουν. [1, 2]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΡΥΣΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Ζ. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΥΡΗΝΙΚΟΥ -ΧΑΛΚΙΔΑ 20 ΜΑΗ 1979

Κυρίες και κύριοι, Σας καλέσαμε σήμερα στην μεγαλειώδη αυτή συγκέντρωση που είναι γεμάτη πίστη και παλμό, αφού αφήσαμε πρώτα να περάσουν οι ...