Το έκανε πάλι το θαύμα της η Χρυσούλα Παλιούρη και γέμισε ασφυκτικά το υπαίθριο θέατρο Καρύστου με κόσμο που με ενθουσιασμό συμμετείχαν με όλη τους την ψυχή στα αφιερώματα και στην μουσική.
Βραβεύθηκε ο Γιώργος Κουκουράκης για την διαχρονική προσφορά του στην διάδοση και ανάδειξη της παραδοσιακής μας παράδοσης και των εθίμων.
Όλο και περισσότεροι πλαισιώνουν τις προσπάθειες της Χρυσούλας που αποδεικνύει για άλλη μια φορά, ότι όταν κάτι είναι γνήσιο, ειλικρινές και τίμιο, ο κόσμος όλος το αναγνωρίζει, το στηρίζει και βοηθά.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους και καλή συνέχεια με την ίδια αγάπη και ομόνοια.
«Από καρδιάς, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που γεμίσατε το θέατρο με την αγάπη και την παρουσία σας.
Ευχαριστώ επίσης όλους τους συνεργάτες μου, τους μουσικούς, τους χορευτές,τους Σφυριχτές ,τους εθελοντές και όσους εργάστηκαν ακούραστα για να γίνει αυτή η βραδιά πραγματικότητα. Χωρίς τη δική σας προσφορά, τίποτα δεν θα ήταν το ίδιο.
ε
Ένα όμορφο μουσικό ταξίδι στη Νότια Καρυστία ολοκληρώθηκε χθες το βράδυ στο Υπαίθριο Θέατρο Καρύστου!
Ο Δήμος Καρύστου ευχαριστεί θερμά την Παραδοσιακή Ορχήστρα Νότιας Καρυστίας «Μελίσματα» για τη μοναδική μουσικοχορευτική παράσταση «Σεργιάνι στη Νότια Καρυστία», που χάρισε στο κοινό μια βραδιά γεμάτη μουσική, παράδοση, μνήμες και συγκίνηση.
Θερμές ευχαριστίες στους μουσικούς, τους ερμηνευτές, το Χορευτικό Τμήμα Καρύστου, τους εθελοντές και όλους όσοι συνέβαλαν στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης, καθώς και στους πολίτες και επισκέπτες που την τίμησαν με την παρουσία τους.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες αξίζουν στον Σπύρο Μπρέμπο, ο οποίος συμμετείχε αφιλοκερδώς, προσφέροντας με γενναιοδωρία το ταλέντο και την αγάπη του για την παραδοσιακή μουσική. Ευχαριστούμε επίσης τον γιο του, Νίκο Μπρέμπο, για την εξαιρετική συμμετοχή του στο βιολί.
Ευχαριστούμε θερμά τους μουσικούς Βαγγέλη Βαρελά και Γιάννη Τζανίνη, καθώς και τη Στέλλα Κοφινά και τον Αθανάσιο Ματζαράκη, που πλαισίωσαν με εξαιρετικό τρόπο την παράσταση και συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχία της.
Η διατήρηση και η ανάδειξη της τοπικής μας μουσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς αποτελεί πολύτιμη παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές και αξίζει τη στήριξη όλων μας.
Ξεχωριστή συγκίνηση προκάλεσε η παρουσία και η συμμετοχή παιδιών στη σκηνή, αποδεικνύοντας ότι η παράδοση συνεχίζει να περνά στις νεότερες γενιές και να παραμένει ζωντανή μέσα από τη γνώση, το μεράκι και τη δημιουργική συμμετοχή τους.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στον 16χρονο Γιάννη Τζανίνη, που συμμετείχε στο βιολί, στον εξάχρονο Χρήστο Αλούκο, ο οποίος εντυπωσίασε με την παρουσία του στο ίδιο όργανο, καθώς και στη μικρή Σταυρούλα Νάκου, μόλις 11 ετών, κόρη της Χρυσούλας Παλιούρη, στο νταούλι, η οποία ακολουθεί τα βήματα της μητέρας της, μεταφέροντας το μήνυμα της συνέχειας και της διατήρησης της μουσικής μας παράδοσης.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Δήμος Καρύστου απένειμε Τιμητικές Διακρίσεις στον Γεώργιο Κουκουράκη, για την πολύτιμη συμβολή του στην αναβίωση των τοπικών εθίμων και τη διάδοση της παραδοσιακής μουσικής της Νότιας Καρυστίας, καθώς και στον Σπύρο Μπρέμπο, για την αφιλοκερδή συμμετοχή και προσφορά του στην εκδήλωση και στη διάδοση της αρβανίτικης μουσικής παράδοσης της περιοχής μας.
Θερμά συγχαρητήρια στην Παραδοσιακή Ορχήστρα Νότιας Καρυστίας «Μελίσματα» για το σπουδαίο έργο που επιτελεί, κρατώντας ζωντανή τη μουσική παράδοση του τόπου μας και μεταδίδοντάς την στις επόμενες γενιές.
Η παράδοση δεν είναι μόνο η μνήμη του τόπου μας. Είναι η γέφυρα που ενώνει το χθες με το αύριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου