Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Κινηματογραφική Λέσχη Καρύστου Απολογισμός 39ου Συνεδρίου ΟΚΛΕ στην Κάρυστο

 Κινηματογραφική Λέσχη Καρύστου



Απολογισμός 39ου Συνεδρίου ΟΚΛΕ στην Κάρυστο: Σάββατο 12 Ιουνίου.
Το γεμάτο πρόγραμμα του Σαββάτου περιελάμβανε τις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες εισηγήσεις πάνω στο θέμα του συνεδρίου: "Κινηματογράφος και Εικαστικές Τέχνες". Ευχαριστούμε τους εισηγητές: κα. Ιφιγένεια Καλαντζή, κα. Μιρέλλα Λεγάκη, κα. Ιωάννα Νεοφύτου, κα. Ρέα Βαλντέν, κα. Έυα Στεφανή, κο. Δημήτρη Θεοδωρόπουλο, κο. Χρήστο Σκυλλάκο και κο. Δημήτρη Αρβανίτη.
Παρακολουθήσαμε το ντοκιμαντέρ του κ. Δημήτρη Θεοδωρόπουλου "Sinfonietta - πόλης, συνομιλία με τον Dziga Vertov και ακολούθησε συζήτηση με τον σκηνοθέτη.
Χαιρετισμό απηύθυνε ο Δήμαρχος Καρύστου κος. Ελευθέριος Ραβιόλος στον οποίο δόθηκε τιμητική πλακέτα από τον πρόεδρο της ΟΚΛΕ.
Ιδιαίτερα συγκινητική για την Κινηματογραφική Λέσχη Καρύστου η απονομή τιμητικής πλακέτας από το Νίκο Σαράντη στον Σάκη Μπινιάρη, ιδρυτικό μέλος και πρώτο πρόεδρο της λέσχης μας, ο οποίος μας εξιστόρησε πως ξεκίνησε η ιδέα για τη δημιουργία κινηματογραφικής λέσχης στην Κάρυστο.
Η βραδιά έκλεισε με αρκετή συγκίνηση επίσης από την κα. Έυα Στεφανή κατά την απονομή τιμητικής πλακέτας στην ίδια από την ΟΚΛΕ και τον κ. Δημήτρη Καλαντίδη. Οι κυρίες Έυα Στεφανή και Ρέα Βαλντέν είχαν ένα εξαιρετικό διάλογο πριν την προβολή του καταπληκτικού ντοκιμαντέρ της κας. Στεφανή "Η καρδιά του Ταύρου".
Η προσέλευση του κοινού (εκτός συνέδρων) για την προβολή των ντοκιμαντέρ αλλά και για τις τιμητικές εκδηλώσεις της βραδιάς μας χαροποίησε πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου