Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Το Υποκριτικό τμήμα ΣΑΕΚ θα λειτουργήσει πάλι από Σεπτέμβρη - ετοιμαστείτε για μια ενδιαφέρουσα χρονιά!

Η Πετρούλα Μαντζουκίδου και ο Γιώργος Μπινιάρης διδάσκουν την υποκριτική τέχνη στο τμήμα Υποκριτικής ΣΑΕΚ Χαλκίδας στο παράρτημα της Καρύστου.

Για άλλη μια χρονιά είδαμε το αποτέλεσμα της δουλειάς τους στον Φιλόξενο χώρο εκδηλώσεων του Γυμνασίου και ΕΠΑΛ και περάσαμε πολύ ωραία.

Είδαμε το Ελεύθερο ζευγάρι σε σκηνοθεσία του Γιώργου και απόσπασμα από την Ηλέκτρα σε σκηνοθεσία της Πετρούλας. Επίσης οι τελειόφοιτοι παρουσίασαν μια δική τους εργασία.


Εκτός από την υποκριτική τέχνη, διδάσκονται μουσική, χορό, και άλλα μαθήματα που εμπλουτίζουν την ικανότητα κάθε ατόμου να προσεγγίσει και να αποδώσει ένα θεατρικό έργο.

Όπως σε κάθε σχολείο, η εμπιστοσύνη στην καθοδήγηση του δασκάλου είναι το σπουδαιότερο βήμα για την καλύτερη εξέλιξη σε κάθε μαθητεία. Η Πετρούλα και ο Γιώργος μέσα από την πολυετή παρουσία τους, έχουν αποδείξει την βαθιά γνώση του αντικειμένου και έχουν οδηγήσει τις θεατρικές μας ομάδες σε πλήθος παραστάσεων που έχουν κερδίσει τις καρδιές του κοινού. Επίσης έχουν κερδίσει πολλά βραβεία σε διάφορα φεστιβάλ.


Όποιος και όποια αποφασίσει να ασχοληθεί και να μελετήσει την επόμενη χρονιά, να αφεθεί στην έμπειρη καθοδήγηση των καλών καθηγητών που στελεχώνουν το τμήμα, είναι σίγουρο ότι θα έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά . Όσο αφορά τους νέους, τους δίνεται η ευκαιρία για επαγγελματική αποκατάσταση και περαιτέρω εξέλιξη στην θεατρική σκηνή.




 Καλό καλοκαίρι !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στη Βουλή από τον Θανάση Ζεμπίλη οι προτάσεις του Δήμου Καρύστου για το Ε.Χ.Π. για τις Α.Π.Ε. Αναφορά σε Σταύρο Παπασταύρου

  Στη Βουλή από τον Θανάση Ζεμπίλη οι προτάσεις του Δήμου Καρύστου για το Ε.Χ.Π. για τις Α.Π.Ε. Αναφορά σε Σταύρο Παπασταύρου Μέσω του κοινο...