Για άλλη μια χρονιά είδαμε το αποτέλεσμα της δουλειάς τους στον Φιλόξενο χώρο εκδηλώσεων του Γυμνασίου και ΕΠΑΛ και περάσαμε πολύ ωραία.
Είδαμε το Ελεύθερο ζευγάρι σε σκηνοθεσία του Γιώργου και απόσπασμα από την Ηλέκτρα σε σκηνοθεσία της Πετρούλας. Επίσης οι τελειόφοιτοι παρουσίασαν μια δική τους εργασία.
Όπως σε κάθε σχολείο, η εμπιστοσύνη στην καθοδήγηση του δασκάλου είναι το σπουδαιότερο βήμα για την καλύτερη εξέλιξη σε κάθε μαθητεία. Η Πετρούλα και ο Γιώργος μέσα από την πολυετή παρουσία τους, έχουν αποδείξει την βαθιά γνώση του αντικειμένου και έχουν οδηγήσει τις θεατρικές μας ομάδες σε πλήθος παραστάσεων που έχουν κερδίσει τις καρδιές του κοινού. Επίσης έχουν κερδίσει πολλά βραβεία σε διάφορα φεστιβάλ.
Καλό καλοκαίρι !





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου