Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

Ο Βαγγέλης Κουκουράκης υποψήφιος με τον Κώστα Μαρκόπουλο.

 Δεν ανεβάζω υποψήφιους αν δεν έχω μια προσωπική εμπειρία όσο αφορά τα κοινά για να πω. Δεν είμαστε διαφημιστική σελίδα.

Έχω ακούσει αρκετές φορές τον Βαγγέλη να τοποθετείται τόσο σε δημοτικά συμβούλια όσο και σε δημόσιες συγκεντρώσεις με θέματα που μας απασχολούν.

Με νηφάλιο λόγο, επεξηγηματικό περιεχόμενο, και καταρτησμένο υπόβαθρο σε κάθε περίπτωση μας έδωσε χρήσιμες πληροφορίες, και βοήθησε στην διαδικασία.

Πάντα σκεφτόμουν ότι θα έπρεπε να μας εκπροσωπεί κάπου και να υπερασπίζεται τα κοινά μας συμφέροντα.

Ελπίζω λοιπόν να έχει λόγο στην Περιφέρεια και οι ψηφοφόροι του Μαρκόπουλου να τον τιμήσουν. Να είναι σίγουροι ότι δεν θα το μετανιώσουν.


Είμαι ο Βαγγέλης Κουκουράκης είμαι 37 χρονών .
Είμαι Πτυχιούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός .
Αποφοίτησα από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Ελλάδος.
Ασκώ το επάγγελμα του ηλεκτρολόγου από μικρός.
Η ενασχόληση μου με τα κοινά έχει ξεκινήσει από το 2017 όταν και εκλέχθηκα μέλος του Συνδέσμου Επαγγελματιών και Βιοτεχνών Καρύστου .
Είμαι Παντρεμένος εδώ και τέσσερα Χρόνια ,διαμένω και εργάζομαι στον Δήμο Καρύστου.
Είμαι εργασιομανής, οραματιστής και άνθρωπος που του αρέσει ο σχεδιασμός και η μεθοδικότητα. Όμως είμαι και ρεαλιστής, αυτό , γιατί αντιλαμβάνομαι τι χρειάζεται μια κοινωνία για να ορθοποδήσει και να μπορέσει να αναπτυχθεί .
Η απόφαση μου να ασχοληθώ με τις αυτοδιοικητικές Περιφεριακές Εκλογές , έχει να κάνει με την αγάπη μου για τον τόπο που μεγάλωσα και ζω. Θέλω να τον δω να αναπτύσσετε , θέλω να τον δω να προοδεύει , θέλω να τον δω να ανθίζει , χωρίς δόγματα και στερεότυπα.
Η εμπιστοσύνη μου στο πρόσωπο του κ. Κώστας Μαρκόπουλος είναι αυτή που με έκανε να κατέβω για πρώτη φορά στον στίβο της πολιτικής.
Σας ζητώ να σταθούμε όλοι κόντρα στα προβλήματα που μας ταλανίζουν!!!
Και να στηρίξουμε τον Γιατρό μας.
Για μια Στέρεα Περιφέρεια Στ.Ελλάδος
Για μια Στέρεα Εύβοια .
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, γένι και κείμενο που λέει "যা Κωνσταντίνος ΣΤΕΡΕΑ Κουκουράκης Εύαγγελος ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Μαρκόπουλος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος koukourakisv@gmail.com"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσκληση για συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής.

  Κάρυστος 16-5-2024 ΠΡΟΣ : κ.κ. Δημοτικούς Συμβούλους Μέλη της Δημ. Επιτροπής Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η Σας καλούμε να προσέλθετε σε τακτική συνεδρ...