Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023

Βρήκα μια κλήση στο μπαμπρίζ!

Σήμερα το πρωί άραξα το αυτοκινητάκι μου που είναι τόοοοσο δα μικρούτσικο λίγο πιο πέρα από την γωνία του δρόμου. Βγήκα, είδα ότι χώραγε να περάσει άλλο αυτοκινητάκι και πήγα στην δουλειά μου.

Όταν γύρισα βρήκα την πρώτη μου κλήση στον υαλοκαθαριστήρα. "Ουπς" λέω."Τι έγινε βρε παιδιά?"

Κάνω ένα γύρω, η απόσταση από την γωνία μου φάνηκε ικανοποιητική, άλλο σήμα δεν είδα και μια και δυο πήγα στην αστυνομία να ρωτήσω και να πληρώσω.

Εκεί λοιπόν έμαθα ότι είμαστε πολύ απρόσεκτα παιδιά και κόπηκαν περίπου 70 κλήσεις σήμερα για παρεμπόδιση κυκλοφορίας. Ο νόμος λέει να είμαστε 5 μέτρα μακριά από την γωνία και η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν 5 μέτρα από γωνία το δικό μου. Όπως δεν ήταν και ο επόμενος που πήγε στην θέση μου. 

Σήμερα και αύριο και κάθε φορά που έχει πάρα πάνω κίνηση, ας προσέχουμε όλοι που αφήνουμε τα αυτοκινητάκια μας και να μην παρεμποδίζουμε την ομαλή κυκλοφορία των άλλων οδηγών. Ειδικά στους δρόμους της αγοράς που είναι στενοί και το να αράζουμε και στις δυο πλευρές κάνει πολύ δύσκολη την οδήγηση τους άλλους, ειδικά κοντά στις γωνίες. 

Μια νέα εμπειρία λοιπόν και μια πολύ χρήσιμη πληροφορία που πιστεύω ότι πρέπει να μοιραστώ μαζί σας. 5 Μέτρα από γωνία για να μην βρείτε και σεις το ροζ χαρτάκι στο μπαμπρίζ και να μην μας βρίζουν οι άλλοι οδηγοί. 

ΚΑΛΟ ΑΥΡΙΟ!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μουσικό Οδοιπορικό της Χρυσούλας Παλιούρη.

  Η Χρυσούλα Παλιούρη παίζει Καρυστινή Λύρα, έχει μάθει τσαμπούνα με δάσκαλο τον Γιάννη Μαμά, και με μεγάλη προσήλωση και ενθουσιασμό, προσπ...